+48 508178844   Live Chat

FAQ

Witamy w tj-komputer s.c. w dziale najczęściej zadawane pytania "FAQ". Tu znajdziecie najczęściej trafiające się pytania na jakie odpowiada serwis.

iBOK nieprawidłowy certyfikat.

Strona iBOK została zabezpieczona szyfrowaniem ssl by z niej korzystać należny zaakceptować certyfikat

Gdzie mogę znaleźć faktury?

Faktury są do pobrania w internetowym Biurze Obsługi Klienta "iBOK"

Jak mogę zalogować się do iBOK

By zalogować się do iBOK wymagany jest login i hasło, które znajdują się na umowie. Do iBOK będziemy mogli zalogować się po kliknięciu na naszej stronie ikony z opisem iBOK

Mam zablokowany internet za brak płatności co mogę zrobić?

Należy wybrać z listy bankowej swoja placówkę a jeśli jej nie ma skontaktować się z administratorem by ją dodał a nastepnie dokonać płatności.

Jak długo będę oczekiwać na odblokowanie usługi po zapłacie zaległej wpłaty?

Rozliczenie wpłaty następuje automatycznie w kolejnej dobie po zaksięgowaniu wpłaty. Zaksięgowanie wpłaty zależy od czasu w jakim banki przekażą sobie pieniądze.

Pliki testowe

Test za pomocą plików testowych wymaga od testującej osoby odczytania wartości z jaką prędkością każdy plik się pobiera. Następnie należy dodać wartości do siebie np.
112kB+200kB+200kB=512kB
wynik tego działania należy podstawić pod wzór
8*wynik dodawania=prędkość w kilobitach.
I tak dla naszego przykładu mamy
8*512=4096kilobitów.
Dla osiągniecia wyniku w Megabitach należy wynik podzielić przez 1024 co da nam 4Mbity.
Powyższe wyliczenia wynikają z faktu że:
1Mbit=1024kbit
1kBajt=8kbit

Kontakt

Wsparcie - sms całodobowo

+48 508178844 pn-pt 7-15

Email: wsparcie@tj-k.pl

Obsługa

+48 508178844 pn-pt 7-15

Email: obsluga@tj-k.pl